Pas op voor nepshops op social media

Het is opletten geblazen als er op social media een mooie aanbieding voorbij komt. De verleiding is groot omdat het vaak een op jou gerichte advertentie is. Wacht even met bestellen, want het kan zijn dat het een nepshop is. De Autoriteit Consument en Markt (ACM) laat weten dat consumenten vorig jaar voor bijna 5 miljoen zijn opgelicht door nepshops op social media. Daarom start de ACM een campagne om consumenten te waarschuwen.
lees meer

Digiheld van oktober is & Jur van der Heijden

Iedereen op de afdeling is hartstikke trots op hem, dus het is niet zo gek dat hij tot Digiheld van oktober is uitgeroepen. Jur van der Heijden, nog maar net twee maanden werkzaam bij het team Crediteuren en Betalingen in Amersfoort, voorkwam dat ’s Heeren Loo financieel werd opgelicht. Jur ontvangt de complimentenkaart uit handen van de CISO (Concern Information Security Officer).
lees meer

Digitale leerdoelen van collega's

Eerder dit jaar vroegen we collega’s naar hun digitale leerdoelen. Die beloofden nogal wat: van het leren vloggen tot het vaker digitaal vergaderen.
lees meer